X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.
Mamy dwa podstawowe rodzaje hipertrofii:

  • Sarkoplazmatyczna
  • Miofibrylarna
zdj hipertrofia

Hipertrofia sarkoplazmatyczna zachodzi w procesie treningowym w którym mamy spora ilość powtórzeń oraz stosunkowo małe obciążenia.  Nie pobudza on organizm do budowania nowych włókien mięśniowych, a jedynie zwiększa objętość płynów wewnątrz mięśnia, zwiększając tym samym przekrój poprzeczny.
Natomiast hipertrofia miofibrylarna występuje po treningu z stosunkowo dużym obciążeniem i małą ilością powtórzeń. Skutkuje to faktycznym przyrostem włókien mięśniowych (miofibryli), co przekłada się na wzrost siły mięśniowej dzięki możliwości zaangażowania większej ilości włókien do pracy.

Trener personalny
Konrad Nowak