X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.

Zapalenie ścięgna tricepsa.

Objawy:

- ból z tyłu łokcia w spoczynku i w ruchu
- tkliwość palpacyjna
- ból podczas oporowanego wyprostu łokcia i przy próbie rozciągnięcia tricepsa

Leczenie:

Zaleca się przede wszystkim odpoczynek i chłodzenie lodem co 1-2h przez 10 min za każdym razem. Odstępy między kolejnymi sesjami z czasem można wydłużać, aż dojdziemy do 2-3x dziennie.

Gdy ból przeminie można zacząć rozciągać triceps, chociaż lepiej będzie skontaktować się najpierw z fizjoterapeutą. Zaleci on terapię, która przyspieszy zrost uszkodzonych włókien oraz zapobiegnie tworzeniu zrostów. Jako dodatkowy element może on zaproponować ultradźwięki lub laser, które wysuszą obrzęk i wyciszą stan zapalny. Gdy minie stan ostry uszkodzenia lepiej będzie ogrzewać staw łokciowy, co poprawi przepływ krwi i rozluźni mięśnie.

Trener osobistyTrener przygotowania motorycznego, Warszawa
fitness klub Ursynów

mgr Katarzyna Spyrko-Śmietanko

UMÓW SIĘ NA PIERWSZY, DARMOWY TRENING PERSONALNY

+
ogólnorozwojowy sylwetkowy
rehabilitacyjny po kontuzji motoryczny
pod kątem innego sportu
nasz karnet karta MultiSport
fitprofit ok system sam trening z wejściem
Zapoznałem się i akceptuję regulamin treningów personalnych.