X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.

Zadbaj o podstawy.

Kontuzja kolana ? Chcesz wrócić do sprawności ? Proszę bardzo:)

mierzejewski

Dlaczego akurat to ćwiczenie, a nie inne BOSU, krzesełka, czy przysiady...?

Na samym początku, zadbaj o podstawy. W tym ćwiczeniu zachowujesz neutralną pozycje kręgosłupa i aktywujesz 'core' przy poruszaniu nogą. Innymi słowy, zanim zaczniesz wykonywać bardziej skomplikowane ćwiczenia, musisz przypomnieć swojemu ciału, jak ma się zachować kiedy Ty poruszasz nogą. Wynika to z piramidy optymalnego przygotowania motorycznego, o której pisałem tutaj

Jak zrobić ?

połóż się na plecach. Twoje punkty podparcia to potylica, kość krzyżowa i ostatnie żebra.

punktami podparcia naciśnij delikatnie na ziemię i wykonaj ruch nogą.

pamiętaj, aby zachodził on w biodrze. Kąt zagięcia kolana może być dowolny. W zależności od potrzeby i możliwości.

pilnuj, aby podczas ruchu żaden z punktów poparcia nie odezwał się od podłogi

wydech w dół, wdech do góry.

POWODZENIA

mgr Mateusz Mierzejewski, Trener Personalny, TI Fitness