X

Wypełnij formularz by otrzymać kupon










Oświadczam, że zapoznałem/am się i akceptuję treść regulaminu klubu oraz wyrażam, zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp. Z o.o. ul Ciszewskiego 15 w Warszawie, celem realizacji umowy w zakresie świadczenia usług przez klub.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Trenerindywidualny.pl Sp.z o.o. w Warszawie w celach marketingowych.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres e-mailowy informacji handlowych wysyłanych przez Trenerindywidualny.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w imieniu spółki, bądź na zlecenie jej partnerów biznesowych.
Dieta
Fizjologia treningu
Metody treningowe
Odchudzanie
Suplementacja
Testy wydolnościowe
Trening po kontuzji
Trening siłowy
Trening wydolnościowy
Zdrowie

Informacje dotyczące treningów personalnych
tel.: 509-838-378
Akceptujemy karty
fitness klub ursynówfitness ursynówsiłownia ursynówsiłownia ursynówfitness ursynów
ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE


Do zajęć wzmacniających mogą być używane akcesoria, takie jak:  stepy, ciężarki, obciążniki, ekspandery, gymstick, sztangi, taśmy treningowe.


KETTLEBELLS

Na treningach:
- poznacie techniki ćwiczeń opracowane przez renomowaną instytucję wyspecjalizowaną w pracy z tym narzędziem (StrongFirst).
- wiedza przekazana przez osobę nie przypadkową lecz certyfikowanego instruktora StrongFirst.
- poznacie techniki pozwalające zwiększyć `Waszą wytrzymałość i siłę ale również stabilność i moc.
- zdobędziecie nie tylko umiejętność wykonania ćwiczeń ale również pełne ich zrozumienie.
- to wszystko pomoże Wam osiągnąć dowolny cel zarówno sprawnościowy jak i sylwetkowy.
Jeśli więc chcesz dowiedzieć się jak poprawnie operować kettlem, zapraszamy na zajęcia „Kettlebells” w TI Fitness pod okiem certyfikowanego instruktora StrongFirst Jakuba Tokajuka. Dla niewtajemniczonych, certyfikat ten jest czarnym pasem w świecie odważników kulowych.


POWERLIFTING

Klasyczne ćwiczenia wykonywane ze sztangą wydają się być nieskomplikowane. Prawda jest taka, że w dniu kiedy po raz pierwszy usiedliśmy w ławkach szkolnych, a później za biurkami, nasze wzorce ruchowe zaczęły być stopniowo wypaczane. W efekcie te z pozoru proste ćwiczenia przestały takimi być. Na zajęciach powerlifting:
- poznasz różne odmiany przysiadu, martwego ciągu oraz wyciskania.
- dowiesz się jak tymczasowo obejść a później usunąć dysfunkcje powstrzymujące Cię przed efektywnym wykorzystaniem wymienionych technik.
- dowiesz się jak poprawnie mostkować podczas wyciskania na ławeczce aby nie kaleczyć kręgosłupa, a chronić barki.
- poznasz zabiegi pozwalające nie tylko podnosić większe ciężary ale również robić to w sposób bezpieczny.
- zajęcia ukierunkowane na rozwój siły absolutnej.


BOKS

Na tych zajęciach wypracujesz sprawność fizyczną i kondycję. Zajęcia z boksu są treningiem ogólnorozwojowym i sposobem na podniesienie pewności siebie. Niezależnie, czy chcesz nauczyć się samoobrony, brać udział w zawodach. Wysportowana sylwetka jest dodatkowym profitem płynącym z treningów boksu.


TI SPORT CAMP

Zajęcia TI SPORT CAMP to intensywny trening interwałowy z
elementami sportów walki, rozwijający wszystkie cechy
motoryczne i spalający tkankę tłuszczową.
Zajęcia kierowane są nie tylko do sportowców lecz również
do osób lubiących intensywny wysiłek fizyczny. Efektem
ćwiczeń jest rozwinięcie wszystkich cech motorycznych
takich jak:
➡️siła
➡️ szybkość
➡️ wytrzymałość
➡️ dynamika
➡️ zwinność
➡️ gibkość.
Zajęcia skierowane zarówno dla kobiet i mężczyzn.


TI-Performance


Performance to zajęcia wytrzymałościowo-siłowe, składające się z trzech filarów: ćwiczeń z obciążeniem własnego ciała, wydolnościowych oraz z obciążeniem zewnętrznym. Treningi charakteryzować się będą dbałością o rozwój wszystkich cech motorycznych, zwłaszcza siły oraz kondycji. Wysoka intensywność pozwoli również uruchomić procesy odpowiedzialne za redukcję tkanki tłuszczowej. Wszystko doprawione frajdą i przyjemnością płynącą z pracy w grupie. Zajęcia prowadzone są na siłowni, grupa otwarta.

 

TI CALISTHENICS

Kalistenika to aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym o ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała, takie jak np. „pompki”, „mostki”, „brzuszki” i „dipy”. Jest często łączona ze stretchingiem. Zajęcia odbywają się na drugim piętrze (na słowni).


BODY SHAPE

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe o niskiej intensywności, wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 35 min części głównej i 10 min stretchingu. Z uwagi na niższą intensywność, pracę nad całym ciałem oraz nieskomplikowaną rozgrzewkę, zajęcia przeznaczone dla wszystkich, a w szczególności dla osób początkujących.


BRZUCH & STRETCH

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej  cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem



ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs - brzuch, pośladki, uda)

Zajęcia wzmacniające i ujędrniające dolne grupy mięśniowe, o niskiej intensywności. Zajęcia polecamy jako uzupełnienie treningu całościowego. Trening składa się z 10 min rozgrzewki, 30 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.



TBC (Total Body Conditioning)

Ćwiczenia ogólnorozwojowe, poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające i ujędrniające wszystkie grupy mięśniowe.  Trening składa się z 15 – 20 min rozgrzewki, 20 – 25 min części głównej i 10 min stretchingu. Zajęcia polecamy osobom średniozaawansowanym.


POWER PUMP

Zajęcia ze specjalną sztangą, za pomocą której, pod okiem instruktora, można regulować obciążenie według własnych potrzeb. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie i wysmuklenie mięśni całego ciała oraz na przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 10 min rozgrzewki (ze sztangą), 35 min części głównej i 5 min stretchingu. Polecamy osobom średniozaawansowanym.


EXPRESS BRZUCH

15 minutowe zajęcia dla osób pragnących wyrzeźbić mięśnie brzucha i pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Są idealnym uzupełnieniem po innych zajęciach lub treningu na siłowni. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


GFS - GLOBAL FITNESS SYSTEM – system treningów obwodowych.

Najskuteczniejszy system treningów obwodowych podzielonych na kategorie: gfs cardio, gfs lower body, gfs upper body, gfs total body, gfs core & abs, gfs stretch. Obciążenia treningowe dopasowane są indywidualnie do każdej osoby. Programy GFS pomogą zrealizować Twoje cele. Autorem programu GFS jest Tomasz Zamiela. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


SEXI PUPA

Sexy Pupa jest treningiem o zmiennej intensywności, który opiera się na ćwiczeniach na mięśnie bioder, ud i pośladków. Zajęcia dedykowane osobom początkującym jak i tym mocniej wytrenowanym.


ZAJĘCIA KARDIO


PŁASKI BRZUCH

Zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, oparte na układach choreograficznych o niskiej intensywności (30min) oraz na ćwiczeniach wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu (15 min),  prowadzone na stepach lub podłodze i  zakończone stretchingiem  (5 min). Zajęcia poprawiają koordynację ruchową, a tym samym przygotowują do trudniejszej formy ruchu, jaką jest STEP. Ze względu na choreografię zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


TI-TABATA

To intensywny, interwałowy trening metaboliczny, nastawiony na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej. Trening składa się z 5 min rozgrzewki, następnie ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 sekund odpoczywamy. Wykonujemy 4 takie serie. W ciągu 20 sekund pracy wykonujemy maksymalną możliwą liczbę powtórzeń jednego ćwiczenia. Trening kończy 5 minutowym stretching. Ze względu na intensywność, zajęcia przeznaczone dla osób średniozaawansowanych.


SPEED UP - system treningów z narastającym tempem. 

Podczas zajęć skutecznie spalisz tkankę tłuszczową, poprawisz kondycję i wytrzymałość. Część główna wraz z rozgrzewką trwa 30 minut. Zajęcia zakończone są sesją stretchingowo-relaksacyjną. Najnowsze autorskie zajęcia Tomasza Zamieli. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE


STEP – zajęcia z użyciem stepu.

Oparte są na różnorodnych krokach, które odpowiednio modyfikowane, łączone są w oryginalne układy. Dzięki energetycznym podkładom muzycznym, zajęciom zawsze towarzyszy niepowtarzalna atmosfera. Razem poprawiamy kondycję, koordynację i pamięć ruchową, a oprócz tego wzmacniamy dolne partie ciała (uda, pośladki). Ze względu na złożoność układów choreograficznych, polecamy osobom zaawansowanym.



ZUMBA

To zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Zumba, jak większość innych form zajęć tanecznych, pozwala spalać dużo kalorii, a przy tym doskonale się bawić. Ujędrnia, rzeźbi ciało, kształtuje sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa optymizmem i daje doskonałe samopoczucie, które zostaje na długo po zajęciach. Proste kroki taneczne, rewelacyjne kombinacje ruchów oraz motywująca muzyka porywa do zabawy i stwarza atmosferę nieziemskiej imprezy. Zumba to bardzo dynamiczna i ekscytująca kombinacja rytmów latynoskich i międzynarodowych, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist .... i wiele innych. Tańcz, baw się i spalaj kalorie. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


DANCE

Choreograficzna forma fitness. Na zajęciach uczymy się układów tanecznych bez użycia stepów. Zajęcia dla wszystkich.


TWERKOUT

Program fitness wykorzystujący elementy Twerk. Ma na celu promowanie zdrowego stylu życia oraz walkę z niską samooceną. Trening dzieli się na 3 części. Dynamiczna rozgrzewka kardio, oparta na biegu i przeskokach pobudza do pracy całe ciało. W części zasadniczej najmocniej pracują uda, brzuch, łydki i pośladki. Założeniem jest modelowanie tych partii z jednoczesnym zwróceniem uwagi na technikę i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Zakończeniem zajęć jest układ choreograficzny, podczas którego wykorzystuje się elementy Twerk. Zajęcia dla wszystkich kobiet.


ZAJĘCIA BODY&MIND


PILATES

Zajęcia wzmacniające mięśnie całego ciała, w szczególności mięśnie głębokie brzucha, grzbietu i miednicy. Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, w rytmie własnego oddechu. Pilates wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej sylwetki oraz podnosi zdolność odczuwania własnego ciała. Dzięki ćwiczeniom wzrasta świadomość ruchu i koordynacja. Jako że zajęcia te w niewielkim stopniu obciążają stawy, Pilates jest bardzo bezpiecznąformą, proponowaną wszystkim, także osobom po kontuzjach.


ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening ten to jednocześnie profilaktyka i terapia bólów narządów ruchu. Składa się z szeregu specjalistycznych ćwiczeń, z wykorzystaniem wielu technik terapeutycznych. Zajęcia te minimalizują skutki przeciążeń aparatu ruchu, uelastyczniają mięśnie zmniejszając ich napięcie oraz poprawiają stabilizację kręgosłupa i stawów obwodowych. Zajęcia dedykowane wszystkim, polecane osobom o siedzącym trybie życia.


JOGA DLA KRĘGOSŁUPA


To system nieskomplikowanych asan czyli pozycji jogi, techniki oddechowe i relaksacyjne, które pozwolą przywrócić prawidłowe ustawienie kręgów, wzmocnić i uelastycznić mięśnie bez nadmiernego obciążania kręgosłupa.
👉Korzyści zdrowotne zajęć: uwolnienie się od napięć, wydajniejsza praca układu oddechowego, hormonalnego i serca dzięki poprawie postawy i wydłużeniu przestrzeni między kręgami kręgosłupa i zwiększeniu elastyczności mięśni.
👉Metoda skupia się na poprawie ruchomości stawów poprzez wykonywanie ruchu w pełnym jego zakresie.


FIT BALL

Ćwiczenia z piłką należą do grupy ćwiczeń równoważnych. Poprzez szukanie balansu w czasie wykonywania ćwiczeń, wzmacniamy mięśnie posturalne, odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy. Dzięki temu ciało stanie się silniejsze i smuklejsze. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.


STRETCHING

Niezbędny dla każdego. Poprzez rozciąganie zwiększamy elastyczność naszych mięśni, a tym samym zwiększamy komfort naszego życia. Dodatkowym atutem zajęć jest spokojna, klimatyczna muzyka wprowadzająca nas w stan odprężenia. Polecamy wszystkim.


HATHA JOGA

Możesz potraktować jak ćwiczenie fizyczne, wzmacniające i rozciągające mięśnie, zwiększające ruchomość stawów. Twój kręgosłup na pewno odczuje pozytywne skutki ćwiczeń.  Możesz uwolnić się od zaklętych w ciele napięć i emocji. Możesz potraktować jogę jako ścieżkę rozwoju duchowego, szukając poprzez pracę z ciałem, integracji z oddechem i umysłem. Bez względu na motywację wszyscy spotykamy się na macie. Możesz przyjść na zajęcia z ciekawości, żeby zobaczyć czy Hatha Joga to droga dla Ciebie. Najlepszym sprawdzianem będzie Twoje dobre samopoczucie po zajęciach przekładające się na Twoje życiowe sprawy. Zajęcia przeznaczone dla wszystkich.





UMÓW SIĘ NA PIERWSZY, DARMOWY TRENING PERSONALNY

+
ogólnorozwojowy sylwetkowy
rehabilitacyjny po kontuzji motoryczny
pod kątem innego sportu
nasz karnet karta MultiSport
fitprofit ok system sam trening z wejściem
Zapoznałem się i akceptuję regulamin treningów personalnych.